Starten på min första blogg!

Namn: Simon Pettersson
Ålder: 17år
Kön: kille
Vikt: runt 75kg
Längd: 175cm
Bor: Grums (utanför karlstad)
Skola: Älvkullen (teknik)


den första tanken och meningen med min blogg var från första början att jag skulle kunna skriva upp delvis min vikt och hur allt går med träningen. det dkulle bli mycket lättare för mig och gå tillbaka och kolla och även ifall någon annan har lust att kolla förbi här ibland.

Vecka 45 har jag planerat att jag ska börja med extra proteiner/gainer mer än bara efter träning. för tillfäller äter jag bara gainer efter träning och pre-workout . ca 50-70 kolhydrater och 30-50 proteiner. jag blandrar i lite extra proteiner för den gainer jag har den har inte så bra värden på bla: valin, leucin, isoleucin (BCAA)

vanligtvis tränar jag thiboxning och submission på tisdagar och torsdagar och enduro på helgen men inte varje helg. jag har tyvärr inte kunnat belasta benen pga inflammation i knät, jag fick mig en smäll. Men nu efter 4 veckor tror jag att jag är redo för att träna igen. jag tränar gym några dagar i veckan. det har inte passat in för det har varit väldigt körigt med läxor och prov i skolan nu tyvärr. jag har fått gå upp och träna innan skolan och varit dö trött på kvällen jag han med läxorna bättre nu än innan

Kommentarer
Postat av: Desirée

snajsigt!

Jälar vad duktig du var på att skriva o formulera dig då :O trodde jag inte om min storalillebror ;D

2008-10-22 @ 22:43:37
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Virrzan

Tjena simon, härligt med blogg =) ..

kram virren

2008-10-22 @ 22:43:49
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0