V.46

äter så mycket att maten inte får plats på tallriken och nätt och jämt i magen, tar det 45 minuter på morgonen så visst det står jag ut med. jag väger fortfarande runt 75-76

måndag: bröst, triceps. min vikt:75.9

tisdag: thiboxning klockan 17:00-18:45 , submission  19:00-20:40. jag slutade tidigare för att hinna med bussen

onsdag: rygg, axlar. vi körde axlar istället för biceps för jag kunde inte köra på fredag. började med kreatin idag

torsdag: thiboxning, shoto sparring i en kvart kanske. sedan submisson och både jag och david var slitna. davids ena axel och mitt vänstra knä. jag har skaffat knä skydd på båda knäna nu men ånd fick jag ont när jag belastade det:/

lördag: på förmiddagen gcik  jag till gymmet och körde ett bra pass med axlar. Efter passet kom jag på att jag redan kört axlar under veckan. min vikt:75.2

söndag: biceps, nacke, handleder och kanske en kort sväng på träningscykel. jag har fortfarande ont i öronen av alla snällar från shoto/ thiboxningenmen det går över snart:D

PROTEINER: det tar jag som mellan mål i skolan.efter första lektionen tar jag en portion och någon gång mellan två till fem

GAINER: alltid efter träning. före också någon gång när jag inte har ätit mat på länge. Jag dricker gainer mellan passen om jag inte har någon annan mat med mig.

KREATIN - förra kuren jag körde kändes jättebra och jag ökade redan efter 3 doser. Denna har det inte gjort så mycken än. kan det vara för att jag äter så mycket att alla proteiner gör så jag inte tar upp det? man ska ju inte blanda in kreatinet i proteindrinken, kan det vara något med det? jag har aldrig varit så mätt som jag är nu för tiden. Vi får se om det ger resultat.

KASEIPROTEIN: tar jag en portion före jag går och lägger mig

Kommentarer
Postat av: desirée

MUPP ! när ska vi leka? :D nr ska vi handla julklappar? LÄNGE SEN!! <3 /sis

2008-11-18 @ 22:58:07
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0