lov!!!

Ja vart ska man börja?
det har hänt så mycket nu under lovet och det var väldigt bra med lov måste jag säga skol trött så jag bvet itne vad jag ska göra!

fredagen förra veckan(24/10)
började med att jag vaknade och skruvade ihop min enduro som isärskruvad så mycket som det gick. renoverade lite delar i motorn för vevlagret gick. satte ihop allt och skulle testa den. växlarna fungerade inte som dom skulle, skruvade isär motorns högra sida för att försöka greja med växelföraren men jag tror det inte hängde på den utan att det var lite lort som kommit in i växellådan. det blev lite sent att skruva ihop den dagen innan körning men så fick det bli den här gången.

lördagen(25/10): enduro läger. dewt började på falkeruds första bana där två instruktörer hade gjort upp banor på järden. vi skulle delvis köra åttor och självklart fick jag det absolut lerigaste spåret, gick knappt att varken bromsa eller gasa i det. gjorde några faceplants rakt i geggan men vem bryr sig om att vara fin:D.

söndag26/10: enduro lägret skulle varit på bergbanan men vi flyttade körningen och körde i ransberg istället. bra val tyckte jag för det är en sand bana. lättkört för alla. vi körde i stalp och tränade kurvteknik från lördagen,mycket lättare och i sanden än i leran.

jag åker över stalpn




Resten av veckan har jag vart med vänner och träffat tjejen såklart. sista dagen idag tänkte åka och träna lite sen blir det väl att skriva en bokrecension och en film recension

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0