ännu en vecka har gått


måndag: gym- rygg

tisdag: thiboxning och sedan submission

onsdag: gym- ett bra bröst trisse pass

torsdag: thiboxning och sedan submission. testade även lite sparring på shoto bara för att testa hur det var och det får man ju börja på efter julen.

fredag: ett riktigt dåligt axelpass men däremot blev det väldigt mycket mage

söndag: enduro i ransberg

vägde mig precis på vågen jag vägde 76,6 kg nu idag(söndag 9/10 klockan 8 på kvällen) men nu väde jag mig inte på morgonen heller utan på kvällen. vi får se vad det blir imrogon.

nästa vecka ser ut ungefär samma bara att jag ska äta vrål mycket mat och satsa på att få i mig minst 7 mål per dag men jag strävar efter 9 mål per dag!(räknar ej med kvällsproteinet till kvällsmaten utan räknar det som ett eget mål)

Kommentarer
Postat av: virrzan

shit simon, du ligger i hårdträning nu elleR?

2008-11-11 @ 17:16:07
URL: http://virrzan.blogg.se/
Postat av: Simon

ja klart jag är;). måste satsa allt eller inget. hur går det själv?

2008-11-16 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0